Verhuizen naar USA

Omgeving verkennen

Omgeving verkennen

Na een fijne nacht slapen waren we dinsdagochtend rond half 7 wakker. We gaan kijken of we nog ergens een ontbijt kunnen scoren. Rond 8 uur zitten we in de auto naar de Bakery. Dit blijkt niet een Bakery zoals we bedacht hadden. Het blijkt een Mexicaanse bakery te zijn met ook gebak. Wij hadden niet echt een Mexicaans ontbijt of gebak als ontbijt in onze planning liggen. Op naar de volgende Bakery die zit in Marietta zelf en is top. Heerlijk ontbijtje hebben we op.

Vandaag gaan we richting Alpharetta om daar de omgeving te verkennen en te kijken welke wijken leuk zijn om te wonen. Natuurlijk starten we met een bakkie op het terras eerst sfeer proeven in het centrum. We rijden door verschillende communities (woonwijken) en zien prachtige huizen, maar hoe mooi ook willen wij hier wonen? In sommige wel en bij andere liever toch niet. Het moet ook allemaal wel nog in de bewoonde wereld liggen. De eerste paar liggen prima hier kunnen wij wel wonen, maar de laatste paar liggen veel te ver van het centrum achter een bedrijventerrein. Nou nee, laat maar dat wordt het niet. We gaan in Alpharetta even lekker lunchen buiten op het terras. Even de balans opmaken en daarna weer verder.

Na de lunch rijden we richting Dallas. We hebben op internet al verschillende leuke huizen daar gezien. Bij aankomst rijden we door een wijk heen en hebben direct al twijfels. Als we in het centrum aankomen en een rondje lopen is het een 100% nee!!! Er is hier niks je kan niet eens koffie drinken. Hier gaan we niet wonen.

We zoeken de auto weer op daar hoeven we niet lang naar te zoeken zo groot is het er niet. We gaan vol gas weer terug richting Marietta. Het is wel een leuke route om te rijden. Als we weer terug in het appartement zij gaan we eens kijken wat en waar we vanavond willen eten. Uiteindelijk gaan we naar Marietta Diner. Ziet er super gaaf uit op de foto’s. Dit blijkt ook echt zo te zijn. Heerlijk gegeten hebben we daar. Dan zit onze dag erop. Wij gaan een poosje slapen en morgen weer een nieuwe dag.

Mam

Zo leer je de omgeving goed kennen

Pa

Het is een uitdaging om wat te vinden wat in jullie straatje past . Gaat vast wel lukken kijken jullie op een site waar huize n worden aan geboden

Maurice, Jessica Helderman

Het gaat zeker lukken. We gaan alles eens verkennen en later in de vakantie nog eens kijken hoe of wat. Voor huizen kijken we op de Funda van Amerika dus dat komt ook goed.

Perry

Ben benieuwd veel succes daar met het zoeken naar jullie nieuwe stekkie ??

Lisette

overal struinen sfeer proeven en kijken of het bij je past.