Verhuizen naar USA

Ontspannen dagje

Ontspannen dagje

Vandaag half 8 pas wakker het valt mee met de jetlag gelukkig. We starten relax op lekker ontbijten in het appartement. Maurice moet nog wat regelen voor het werk, dus laptop aan en even aan het werk.

Vandaag willen we gaan wandelen in de buurt. Eerst moeten we nog langs een outdoorwinkel, want Maurice is zijn wandel sokken vergeten. We rijden natuurlijk eerst verkeerd dus keren we weer om. Nu wel even koffie halen voor we verder gaan. Bij Starbucks stoppen we voor een bakkie en kunnen we door.

Nadat de sokken gehaald zijn kunnen we naar Old Mill in Roswell. Als we aankomen wandelschoenen aan rugzak met eten en drinken mee en aan de wandel. Het is hier heel mooi!! Veel bomen, alles groen en een toffe waterval. Dit stamt al uit 1850 de Old Mill is niet meer ingebruik maar staat er nog wel. Leuk om te zien hoe dat allemaal ging. We vervolgen ons pad en gaan een stuk Vickery Creek trail lopen. Het is een mooie route. Onderweg eten we een broodje op een bankje en genieten we van het uitzicht. Na de lunch lopen we weer verder het is best pittig op sommige stukken. Er moet af en toe best nog geklommen worden en dat met 28 gr is best warm. Na een ruim uurtje zijn we weer terug bij de auto.

We hebben wel een ijsje verdiend en onderweg stoppen we bij een shopping mall voor een heerlijk ijsje. Het is een leuke shopping mall met mooie winkels. Even onthouden voor als we hier inde buurt zouden gaan wonen.

Op de weg terug naar het appartement slaan we toch een paar keer af om in een community te kijken. Wat een mooie zijn hier zeg. We zitten nu in East Cobb Marietta dit lijkt een leuke optie. We gaan het de komende dagen verder verkennen.

Terug in het appartement moeten er nog even wat praktische zaken geregeld worden dat doen we dan ook eerst maar even. Vandaag is onze trouwdag dus gaan we lekker uiteten. Van de week hadden we een sushi & grill gezien daar gaan we vanavond heen. We hebben er heerlijk gegeten. Onze dag zit er weer op en we gaan slapen. Morgen weer een nieuwe dag dan gaan we richting Woodstock kijken of dat iets is voor ons.

We hebben ook wat foto’s toegevoegd.

Pa

Jullie amuseren je wel geniet van de natuur en van de mooie omgeving.misschien zit jullie droom huis in de buurt

Mam

Wat een prachtige natuur

Arjan

Wat leuk dat jullie het naar je zin hebben. En wat een mooie omgeving. Wij hopen dat er in de omgeving van Woodstock een leuk huis staat ?